Monday, September 7, 2009

Hari nih...

Hari nih 17 ramadhan.. means dah 17 hari umat Islam berpuasa, dah x sampai 2 minggu lg nak raya..
Hari nih 7 September.. means dah seminggu bulan september berlalu.. kpd yg kerja gomen, lg 3 hari gaji bulan nih masuk.. loaded la nak bli baju raya.. aku gak yg dah kehabisan uwang...
Hari nih hari terkahir dkat putraja.. means aku dah kuar dari flat ijau n akan pulang ke kampung mlm nih..
Hari nih hari terakhir la aku ckp e-e.. means lpas nih, sure aku ckp utagha pekat..dah x ckp kay-eil dah..
Hari nih hari last aku bleh lepak dkat tempat awam smbl melayari free wi-fi.. means lpas nih jarang la aku nak 0n9 n post2 dkat blog nih..
n yg plg penting hari nih adalah Hari Nuzul Quran.. so masing2, jom muhasabah diri.. sejauh mana penghayatan kita pada panduan hidup yg bergelar Al-Quran..

 

No comments:

Post a Comment