Tuesday, September 1, 2009

ngantowkkk~~~

semalam x leh tido lg.... menyebabkan aku sgt ngatowk ini hari...
so aku conclude-kan beberapa punca yg mungkin menyebabkan aku x leh tido..
  1. Tilam pelampong aku yg slalu gerak2.
  2. Bantal aku yg kurang 1, slalu aku tido ngan 3 biji bantal, tp semalam ada 2 jerk, sbb yg sbiji lg aku tertinggal dlm kreta, mls nak trun amik tgh2 malam..
  3. Maybe gak aku terlalu banyak berfikir.... fikir apa pon ntah..
  4. Keadaan cuaca yg kurang menarik, susah aku nak tido bla asyik ternampak kilauan kilat sesekali di langit gelap melalui jendela kamar tidorku...
  5. X brapa sihat gak kot, sbb terasa cam nak demam sbb terlalu letih dan kurang tido..
  6. Keadaan suhu yg terlalu berubah2 dek cuaca persekitaran, so skejap sejuk, skejap panas.. aku pon asyik kejap slimut, kejap x slimut, so cam na aku nak tido nyenyak..
  7. Risaukan persiapan sahur yg blum dibuat..
so kesimpulannya aku sukar nak tido semalam.. sekian terima kasih tuk post kali nih... ahahahaha...

6 comments:

  1. NO 7. haha. perasaan yg sama.

    ReplyDelete
  2. alasannnnnnnnnnnnnnnnn........................

    ReplyDelete
  3. bukan alasan la cik yani, dah mmg hasil penyesiatan sbb2 x leh tido mcm tuh...

    ReplyDelete
  4. ala.. small the matter la takleyh tdOq tu.. dlu time stadi lagi dasat tak tdOq.. wat assignment las menit la katakan.. tp tatau laa.. ang kan rajen.. wat asignment siap awaii.. hahahahahahahhaa

    ReplyDelete