Friday, October 15, 2010

Perkabaran Gembira

Alhamdulillah..... kalimah yang terucap dari bibirku. syukur bercampur excited bila mendapat pekabaran gembira dari seorang kawan baek, bend a.k.a dilla menyatakan permohonan aku untuk bekerja di TM Smart School telah diterima..

Tapi x bleh gak terlalu gembira sbb x dpt confirmation lg. So, hanya mengharapkan panggilan dari TSS menyatakan aku officially diterima.. huhuhu.. moga2 dimakbulkan.. dan semoga Ar-Rahman Tuhan yang Maha Pemurah terus mengurniakan rezeki yang mencurah2 kepada ku.. amin~~...

at last, petang2 dah dkat malam tuh, aku pon mendapat panggilan talipon dari En. Mazli mengesahkan aku telah diterima bekerja dkat TSS tuh.. jawatan Multimedia Programmer, gaji??? hurm, cukup2 la.. alhamdulillah la gak still dapat mencangkul rezeki yang halal.. Tapi apa2 pon, kena la tunggu offer letter plak.. hurm..

Sekian, Terima kasih.. x larat menulis dah, nak buat coding php plak.. daaa.. salam..

4 comments:

  1. tahniah!!!
    aku jumpa si dilla ni..ari 2 dtg UPSI promo produk diorang... TSS nak pakai org lagi x?? leh gak aku tukar kerja..huhuuu

    ReplyDelete
  2. thanks... ntah, x sure plak ada lg ke x.. cuba la tanya cik dilla tuh.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. aku tau ko dapat..hehe..tahniah d..kalu ko dh konfem pi TSS tu..habaq mai la kat aku ni..MY NAME IS TIE..hehehe..

    ReplyDelete